شرکت International Capacitors S.A با نام تجاری LIFASA در سال 1949 میلادی در اسپانیا، شهر بارسلونا تاسیس گردیده و فعالیت خود را بر پایه ساخت تجهیزات برقی از قبیل خازن، راکتور، فیلترهای هارمونیکی، آنالایزر شبکه، کنتاکتور های خازنی و غیره بنا نهاده و همواره بهینه سازی مصرف انرژی را در راس امور خود قرار داده است. به همین دلیل عمده فعالیت خود را روی ساخت و بارگذاری تجهیزات مرتبط با این هدف در صنایع برق، نفت و گاز، پترو شیمی، فولاد، سیمان و غیره متمرکز نموده است

تیم پشتیبانی
ادامه مطلب...

فناوری پیشرفته برآمده از منطقه جنگل سیاه

بیش از 55 سال است که شرکت Testo در حوزه ابداع و طراحی روش های اندازه گیری در آلمان فعالیت می کند. به عنوان یک شرکت حرفه ای و پیشرو در فناوری اندازه گیری قابل حمل ، توانسته ایم نیازهای بیش از 650000 مشتری در سراسر جهان را با وسایل اندازه گیری خود در حوزه صنعت تبرید ، هواسازه ، فناوری اندازه گیری شرایط محیطی ، صنایع مختلف در آنالیز گازهای حاصل از احتراق ، در بخش بهداشت، سلامت و دارویی ، در حوزه پایش کیفیت هوا و کیفیت غذا و یا در زمینه اندازه گیری الکتریسیته ، دستگاه های اندازه گیری ابداع و تولید کرده ایم . محصولات ما برای حفظ مابع طبیعی ، زمان و حفاظت از محیط زیست و سلامت بشر طراحی و ساخته شده اند.

ادامه مطلب...

Walter Pepperl و Ludwig Fuchs در سال 1945 یک کارگاه رادیویی کوچک در Manhheim، آلمان، بر اساس اصول خلاقیت، پیش بینی کارآفرینی و اعتماد به نفس خود تاسیس کردند. تجربه آنها به ایده های جدید تبدیل شد و آنها همچنان از محصولات در حال توسعه برای مشتریان استفاده می کردند. نتیجه نهایی اختراع سوئیچ مجاورت بود. این نوآوری نقطه شروع داستان موفقیت شرکت بود.امروزه Pepperl + Fuchs توسط مشتریان در سراسر جهان به عنوان پیشگام و نوآور در حفاظت از انفجار و تکنولوژی سنسور شناخته شده است. تمرکز اصلی این شرکت همیشه بر روی نیازهای فردی و خواسته های بازار بوده است و راه های خاصی را در پیش گرفته که آنها را در فرایندهای خود ادغام می کند.1945 تکنسین رادیو Walter Pepperl و بانکدار Ludwig Fuchs در ماه نوامبر یک فروشگاه تعمیر رادیویی را در Manhheim Sandhofen یافتند. خیلی زود شروع به تولید ترانسفورماتور کردند. 

ادامه مطلب...

شرکت Sick

نور می تواند با استفاده از الکترونیک هوشمند پاسخ به طیف وسیعی از مسائل را فراهم کند. این پتانسیل تا حدی توسط دکتر Erwin Sick شناخته شده بود. Erwin Sick،توانست شرکت Sick را در سال 1946 تاسیس کند. در سالهای پس از آن، Sick شرکت خود را به عنوان یکی از ارائه کننده های جهانی سنسورهای هوشمند و تکنولوژی اتوماسیون صنعتی توسعه داد.این شرکت اکنون با بیش از 8،000 کارمند و بیش از 50 شرکت تابعه و همچنین دفاتر متعدد در سراسر جهان فعالیت می کند.

ادامه مطلب...

هان سونگ اتوماتیک تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به تولید شمارنده صنعتی در اوت 1987 بلافاصله پس از تاسیس آن آغاز کرد. این شرکت در ماه آوریل سال 1997یک تیم تحقیق و توسعه برای بالا بردن کیفیت تولیدات خود راه اندازی کرد . در حال حاضر این شرکت تحت شعار "افتتاح دوم! کیفیت اول!" به کشورهای مختلف صادرات می کند و به عنوان یک شرکت جهانی در چند کشور نمایندگی رسمی فروش دارد. 

1987شرکت  Han seung در کره جنوبی تأسیس شد.

ادامه مطلب...

شرکت تولیدی SUNFLAG در سال 1952 یک کسب و کار را با تولید دسته پلاستیکی آغاز کرد و کم کم به عنوان توسعه محصولات مطابق با نیازهای بازار عمل کرد. در آن زمان توانایی شرکت برای تجسم نیازهای بازار و قدرت بازاریابی نسبت به دیگر شرکت ها باعث رشد بسیار زیاد این شرکت شد. آقای Toyohisa Fujimoto به عنوان مدیر شرکت می گوید:" در حال حاضر این شرکت در زمینه تولید از دانش فنی که تا کنون به دست آورده ام استفاده می کند و در زمینه های گسترده ای فعالیت می کند، با توجه به اینکه  با تغییرات محیطی در بازار مواجه می شویم باید اول بازدید کننده و مشتری را با اصول اولیه و هدف شرکت یعنی اعتمادسازی آگاه کنیم. من تولید یک محصول از یک رویا را به عهده می گیرم، و شرکتی که بتواند فردا را بسازد، فعال است."

ادامه مطلب...

شرکت OPT

شرکت Lun-Yun Enterprise در سال 1979 در مرکز تایوان تاسیس شد و ابزارهای برق را در سراسر جهان تحت نام تجاری OPT به فروش می رساند. این شرکت طیف وسیعی از ابزارهای دستی و هیدرولیکی از جمله سیم چین، قیچی کابل بر، پیچ گوشتی ، پانچ های ضربه ای هیدرولیک، پمپ های هیدرولیک و ... را تولید می کند و 80٪ آنها را به آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و چین صادر می کند. Lun-Yuan دارای یک تیم بزرگ تحقیق و توسعه برای تولید محصولاتی با اطمینان بالا ، کنترل کیفی دقیق و قابلیت بازاریابی قوی می باشد. محصولات این شرکت همچینین دارای تأییدیه CE می باشند و برخی از آنها ثبت اختراع نیز شده اند.

ادامه مطلب...

شرکت الکو

شرکت EL.CO در سال 1986 در کشور ایتالیا درهای خود را برای کسب و کار باز کرد و به تولید انواع رله های قدرت، سوئیچینگ ، رابط ها و کنترل کننده های آنالوگ و دیجیتال مشغول شد. این شرکت در حال حاضر توانسته است جایگاه معتبر در جهان تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات برای طراحی و تولید قطعات اتوماسیون به دست آورد.

تمام محصولات شرکت گواهینامه CE و رله های ایستا نیز علائم  VDE و UL / CSA را به دست آورده اند.

شرکت EL.CO در حال حاضر در کنار تولید سایر محصولات خود، طراحی و ساخت نوعی مدارهای الکتریکی دراتوماسیون را آغاز کرده که برای واحد های PLC و برنامه نویسی کامپیوتری کاربرد دارد.

ادامه مطلب...

Maspower یک شرکت چند ملیتی با مرکزیت آلمان است که در سال 1988 کار خود را آغاز کرد و متخصص در مدیریت اتوماسیون، محصول الکتریکی، ابزار اندازه گیری الکتریکی و تولید سیستم های خورشیدی برای مدیریت انرژی است. دفتر مرکزی این شرکت در  Duerenآلمان قرار دارد. Maspower تکنولوژی و راه حل هایی را برای ایجاد امنیت، اعتماد، کارآمدی و تولید فراهم می کند. این گروه در تحقیق و توسعه به منظور حمایت از نوآوری و تمایز، با تعهد قوی سرمایه گذاری کرده است. از سال 1988 تا امروز، Maspower خود را به عنوان متخصص در مدیریت انرژی معرفی کرده است،Maspower امروزه به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر از انرژی خود استفاده کنید. Maspower به عنوان شریک مورد اعتماد برای توسعه و گسترش زیرساخت های کارآمد و قابل اعتماد برق در بخش مدیریت انرژی می باشد.

ادامه مطلب...

در سال 1998 Zhuhai JiDa Huapu شرکتی در زمینه ابزار اندازه گیری تاسیس کرد. این شرکت در حال حاضر با تکنولوژی بالا در بخش های تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات پس از فروش مشغول به فعالیت است و نام تجاری "HOLDPEAK" بخش مهمی در صنعت اندازه گیری جهانی شده است چراکه تمرکز خود را بر ارائه دقیق، راحت تر و ایمن تر ابزار اندازه گیری دیجیتال و خدمات برای کاربران جهانی قرار داده است.

بیش از 25٪ گردش مالی شرکت در  هر سال برای تحقیق و توسعه در نظر گرفته شده است. این شرکت با ارائه دستگاه های بیش از 200 نوع اندازه گیری از جمله اندازه گیری دیجیتال، دماسنج مادون قرمز، رطوبت چوب، انمومتر، دیجیتال متر سطح صدا، دیجیتال LUX متر، تچموتری، منبع تغذیه و ... پاسخگوی تقاضاهای مختلف مشتریان می باشد.

ادامه مطلب...
مرور كردن فروشگاه ما بسيار آسان است شما مي توانيد به راحتي با استفاده از شاخه هاي موجود در سمت راست محصولات موجود در فروشگاه را مرور كنيد و بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با يك كليك آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد . در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد. سپس هر تغيير لازمي را در سبد خريد خود اعمال كرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهايي رجوع كنيد تا مراحل خريد شما از فروشگاه الكترونيكي ما به پايان برسد.

با تشكر از انتخابتان مديريت فروشگاه
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×